Direct naar content

Alleen bij HD handel

Inkoopsysteem

Snel en gemakkelijk bestellingen (opnieuw) plaatsen en jouw voorraad beheren, waar ook ter wereld. 

Bij HD Handel willen wij het onze klanten zo makkelijk mogelijk maken. Daarom bieden wij onze klanten de mogelijkheid om gebruik te maken van een digitaal Kleding Management Systeem (KMS).

Een KMS is ideaal voor bedrijven die tijd willen besparen op het bestelproces van bedrijfs- en veiligheidskleding, PBM’s en veiligheidsschoenen. Of gewoon beter inzicht willen hebben in de kosten. 

Ons management systeem heet My Workwear en is één van de meest gebruiksvriendelijke systemen beschikbaar in de markt. Kleine bedrijven die slechts een paar functionaliteiten gebruiken kunnen er goed mee werken, alsmede de grotere multinationals die kiezen voor een volledige systeemintegratie zijn zeer tevreden over het systeem.

HD Handel en My Workwear werken intensief samen en we kijken per klant naar wat de beste systeemoplossing is.

Bekijk HIER die video van My Workwear.

Uitgebreide mogelijkheden via verschillende pakketten 

Elke klant van HD Handel kan gratis gebruik maken van het uitgebreide BASIS-pakket. Voor klanten die meer opties willen is er een PLUS en PRO-pakket. Ook is er de mogelijkheid om maatwerk te leveren waarbij bijvoorbeeld systeemkoppelingen worden gebouwd.

Naar behoefte van de klant kan de afstemming en communicatie omtrent de systeeminrichting via HD Handel lopen of rechtstreeks met My Workwear.

Pakket BASIS

HD Handel biedt in samenwerking met My Workwear alle klanten standaard een uitgebreid management systeem. Een systeem waarmee klanten eenvoudig digitaal hun orders kunnen plaatsen, deze op werknemers niveau kunnen registreren en via verschillende rapportages inzicht kunnen krijgen in de uitgaven. De rapportages kunnen in diagrammen worden getoond of in een Excel-bestand worden opgeslagen. Dit wordt het BASIS-pakket genoemd en is gratis voor alle klanten. 

Pakket PLUS

Bedrijven die het PLUS pakket kiezen vinden een gedetailleerde registratie van bestellingen op werknemer niveau belangrijk. Bestellingen zullen net als bij het BASIS-pakket op een gestructureerde (digitale) manier plaatsvinden, maar worden ook direct op een gedetailleerd werknemer niveau geregistreerd. Doordat er eigenschappen worden gekoppeld aan de werknemer, zoals bijvoorbeeld de vestiging of functiegroep, wordt er meer managementinformatie vastgelegd. Via uitgebreide rapportages kan deze managementinformatie worden ingezien en de uitgaven worden gevolgd. Ook hebben bedrijven de mogelijkheid om met budgetten te werken en verschillende assortimenten voor werknemers samen te stellen. Bestellingen kunnen in het PLUS-pakket niet door werknemers zelf geplaatst worden.    

Pakket PRO

Het PRO-pakket bevat de meeste functionaliteiten. Bedrijven kiezen dit pakket omdat ze het belangrijk vinden dat werknemers zelf bestellingen kunnen plaatsen. Eventueel via een handige app. Hiervoor wordt gekozen om meer verantwoordelijkheid bij het personeel neer te leggen of om de inkoopafdeling te ontlasten. Bij de PRO-inrichting is het mogelijk om een extra (interne) controle in te bouwen voordat de bestellingen worden doorgezet naar leveranciers. Een puntensysteem kan ook. De PRO-inrichting biedt verder nog de mogelijkheid om met een rolverdeling te werken. Verschillende functies hebben dan hun eigen gebruikersrechten. Zo kan de personeelsfunctionaris bijvoorbeeld als enige werknemersinformatie inzien of wijzigen.

Meer informatie of een demo?

Wilt u graag meer informatie? stuur een e-mail naar info@hd-handel.nl.

Wij komen ook graag bij u langs om een demonstratie te geven! Om hiervoor een afspraak te maken neem dan contact op via 074 - 242 33 62.

Denken, doen en daadkracht van HD heeft geleid tot lagere kosten!

Bé van der Weide

Ook gebruik maken van ons bestelsysteem?

We vertellen je graag meer!